کودکان پارسی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب شد

1397/12/13 12:08
نویسنده : persianchild
154 بازدید
اشتراک گذاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب شد

 

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرتضی نظری به عنوان مدیرکل کانون استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرتضی نظری را به عنوان مدیرکل کانون استان تهران منصوب کرد.

وی در حکم انتصاب مدیرکل جدید کانون استان تهران بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین در این حکم تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

در ادامه این حکم آمده است: امیدوارم به فضل خدای متعال و به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه جناب‌عالی و همکاران ارجمند استان تهران و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل مؤثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های مؤثر برداشته شود.

مرتضی نظری که اکنون جایگزین محمود سلیمانی‌کاریزمه در کانون شده است، پیش از این رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر در امور مطالعات اجتماعی بوده است.

او تحصیلات خود را تا مقطع دکتری فلسفه تعلیم و تربیت ادامه داده و صاحب تالیفاتی در حوزه مسائل آموزش و پرورش است.

کد خبر 4558574

mehrnews.com/news/4558574

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)